02 octubre 2007

InfoBòbila 24: Ciclo Hammett


BIBLIOTECA LA BÒBILA


fons especial de gènere negre i policíac


HAMMETT, POLÍTICA I NOVEL·LA NEGRA
HAMMETT, POLÍTICA Y NOVELA NEGRA


04.10.2007 >> 19 h.



BIBLIOTECA LA BÒBILA


Una xerrada sobre la relació entre la política i la literatura en la vida de Samuel Dashiell Hammett, pare de la novel·la negra nord-americana i autor d'obres com Collita roja, El falcó maltés o L'home flac, a càrrec del novelista i traductor nord-america David C. Hall ).
David C. Hall (Madison, Wisconsin, EUA, 1943). El 1974 fixà la seva residència a Espanya. Ha escrit tres novel·les de gènere negre: Cuatro días, No quiero hablar de Bolivia i Billete de vuelta; i una novel·la juvenil, El invento del siglo; a més de nombrosos relats publicats a Espanya, Estats Units i Alemanya. Va guanyar el premi de relats Semana Negra el 1991. Viu a Barcelona i treballa com a traductor.


Una charla sobre la relación entre la política y la literatura en la vida de Samuel Dashiell Hammett, padre de la novela negra norteamericana y autor de obras como Cosecha roja, El halcón maltés o El hombre delgado, a cargo del novelista y traductor norteamericano David C. Hall.
David C. Hall (Madison, Wisconsin, EEUU, 1943). En 1974 fijó su residencia en España. Ha escrito tres novelas de género negro: Cuatro días, No quiero hablar de Bolívia y Billete de vuelta; y una novela juvenil, El invento del siglo; además de numerosos relatos publicados en España, Estados Unidos y Alemania. Ganó el premio de relatos Semana Negra en 1991. Vive en Barcelona y trabajo como traductor.


Jordi Canal
BIBLIOTECA LA BÒBILA
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet
934 807 438
canalaj@diba.cat
http://www.bobila-biblio.tk/
http://www.l-h.es/biblioteques/xarxa/index.shtml

No hay comentarios: