16 febrero 2009

Fanzine L'H Confidencial 66 (Descarga Gratuita)


BIBLIOTECA LA BÒBILA.

Fons especial de gènere negre i policíac
http://bobila.blogspot.com/

L'H Confidencial # 66
Enriqueta Martí, la vampir de Barcelona


Des de la publicació l'1 de gener de 2006 de l'article "La vampira del carrer Ponent" de Pedro Costa a El País, han anat apareixent regularment en el mercat editorial diverses novel·les amb el personatge d'Enriqueta Martí: Los diarios de Enriqueta Martí: la vampira de Barcelona, de Pierrot; El misterio de la calle Poniente, de Fernando Gómez; La mala dona, de Marc Pastor i El cielo bajo los pies, d'Elsa Plaza. Sembla ser que hi ha un altre llibre a punt d'aparèixer de Paco Villar, i es parla de diversos projectes per portar la vampira de Barcelona al cinema.
També s'ha tractat el personatge a diversos programes de televisió, com "Cuarto Milenio" http://www.youtube.com/watch?v=wi35lLmhgAs o "Lazona fosca" http://www.youtube.com/watch?v=iB7le5BeQVA

Estem assistint a la creació d'un mite. De moment, des de L'H Confidencial us convidem a llegir els llibres... I properament... Una taula rodona per parlar sobre Enriqueta Martí a la Bòbila.

descarrega'l des de / descárgalo desde
http://bobila.blogspot.com/2009/02/lh-confidencial-66-enriqueta-marti-la_13.html

Desde la publicación el 1 de enero de 2006 del artículo "La vampira del carrer Ponent" de Pedro Costa en El País, han ido apareciendo regularmente en el mercado editorial diversas novelas con el personaje de Enriqueta Martí: Los diarios de Enriqueta Martí: la vampira de Barcelona, de Pierrot; El misterio de la calle Poniente, de Fernando Gómez; La mala dona, de Marc Pastor y El cielo bajo los pies, de Elsa Plaza. Parece ser que hay un nuevo libro a punto de aparecer de Paco Villar, y se habla de diversos proyectos de llevar a la vampira de Barcelona al cine.
También se ha tratado el personaje en diversos programas de televisión, como "Cuarto Milenio" http://www.youtube.com/watch?v=wi35lLmhgAs o "La zona fosca" http://www.youtube.com/watch?v=iB7le5BeQVA
Estamos asistiendo a la creación de un mito. De momento, desde L'H Confidencial les invitamos a leer los libros... Y próximamente... Una mesa redonda para hablar sobre Enriqueta Martí en la Bòbila.

Tots els L'H Confidencial des del núm. 19 a / todos los L'H Confidencial desde el nº 19 en
http://www.l-h.cat/biblioteques/bobila/fe_lhconfidencial.shtml

Jordi Canal
Biblioteca la Bòbila
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet
Tel. 934 807 438



No hay comentarios: