20 diciembre 2007

InfoBòbila 31 | L'H Confidencial #58


BIBLIOTECA LA BÒBILA


fons especial de gènere negre i policíac




L'H Confidencial # 58


automòbil i novel·la negra



Francisco González Ledesma: dossier de premsa


La Biblioteca la Bòbila posarà en marxa un bloc dedicat a Francisco González Ledesma
coincidint amb l’entrada del nou any.
La Bòbila posarà en marxa un dossier de premsa dedicat a Francisco González Ledesma, consultable a Internet en format bloc a partir del 2 de gener. D’aquesta manera la Bòbila vol retre homenatge al gran autor de novel·la negra i popular, i els usuaris podran fer un recorregut per la seva trajectòria com escriptor.
Amb aquesta iniciativa, la Bòbila vol facilitar la tasca dels amants del gènere negre que vulguin estudiar l’obra de González Ledesma, posant-los a l’abast una eina de consulta.
Aquest bloc ve a sumar-se a d’altres serveis virtuals que la biblioteca ofereix, i s’inicia amb més de 150 articles que van des de l’atorgament del Premio Internacional de Primera Novela l’any 1948 amb Sombras viejas, fins al recent Premio Internacional de Novela Negra RBA; i els articles es poden recuperar tant per l’autor de l’article, com del medi on s’ha publicat, i es senyalen les entrevistes, les crítiques, bibliografía i homenatges.
Aquest bloc s’anirà actualitzant per tal que els usuaris puguin estar informats continuament de les novetats que van sorgint relacionades amb l’obra novelística de Francisco González Ledesma.



La Biblioteca la Bòbila pondrá en marcha un blog dedicado a Francisco González Ledesma
coincidiendo con la entrada al nuevo año
La Bòbila pondrá en marcha un dossier de prensa dedicado a Francisco González Ledesma, consultable en Internet en formato blog a partir del 2 de enero. De esta manera la Bòbila quiere rendir homenaje al gran autor de novela negra y popular, y los usuarios podrán hacer un recorrido por su trayectoria como escritor.
Con esta iniciativa, la Bòbila quiere facilitar la tarea a los amantes del género negro que quieran estudiar la obra de González Ledesma, dotándoles de una herramienta de consulta.
Este blog viene a sumarse a otros servicios virtuales que la biblioteca ofrece, y se inicia con más de 150 artículos que van desde el otorgamiento del Premio Internacional de Primera Novela el año 1948 con Sombras viejas, hasta el reciente Premio Internacional de Novela Negra RBA; y los artículos se pueden recuperar tanto por el autor del artículo, como del medio donde ha sido publicado, y se señalan las entrevistas, las críticas, bibliografía y homenajes.


Jordi Canal
BIBLIOTECA LA BÒBILA
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet
934 807 438





No hay comentarios: