02 octubre 2008

InfoBòbila 29 | El Bloc de la Bòbila


BIBLIOTECA LA BÒBILA. Fons especial de gènere negre i policíac

PRIMER ANIVERSARI D'EL BLOC DE LA BÒBILA



EL BLOC DE LA BÒBILA REP 29.333 VISITES EN EL SEU PRIMER ANY


Ara fa just un any, la Biblioteca la Bòbila va posar en marxa El Bloc de la Bòbila, un bloc on es pot trobar el recull de premsa, publicacions i material de difusió del fons especial de gènere negre i policíac.També les novetats editorials de gènere negre que autors i editorials fan arribar a la biblioteca.
El bloc recull noticies des de la inauguració de la Bòbila el 27 de març de 1999, i es pot fer un recorregut per les activitats (xerrades, exposicions, concerts, club de lectura, presentacions de llibres i cicles de cinema) i serveis (col·laboracions, dossiers de premsa, publicacions i web) que ha ofert al llarg d'aquests anys. Així mateix s'hi pot trobar tot tipus d'informació sobre el premi internacional de novel·la negra L'H Confidencial, promogut per la Bòbila i convocat per l'Ajuntament de L'Hospitalet i Roca Editorial.
Des d'El Bloc de la Bòbila es pot accedir, a més de la web i altres blocs de la Bòbila, a un bon nombre de webs i blocs especialitzats en gènere negre; es poden descarregar revistes i fanzines de gènere negre en format PDF de Catalunya, Espanya, França, Itàlia, Alemanya i Canadà; i hi ha enllaços a les principals editorials espanyoles que publiquen novel·la negra, i un site map de les principals biblioteques i llibreries del món dedicades al gènere negre i policíac, així com accés a gènerenegre.net: directori de recursos electrònics sobre el gènere negre i policíac.


PRIMER ANIVERSARIO DE EL BLOC DE LA BÒBILA


http://bobila.blogspot.com/

EL BLOC DE LA BÒBILA RECIBE 29.333 VISITAS EN SU PRIMER AÑO

Justo hace un año, la Biblioteca la Bòbila puso en marcha El Bloc de la Bòbila, un blog en el que se puede encontrar el dossier de prensa, publicaciones y material de difusión del fondo especial de género negro y policiaco. También las novedades editoriales de género negro que autores y editoriales hacen llegar a la biblioteca.
El blog recoge noticias desde la inauguración de la Bòbila el 27 de marzo de 1999, y se puede hacer un recorrido por las actividades (charlas, exposiciones, conciertos, club de lectura, presentaciones de libros y ciclos de cine) y servicios (colaboraciones, dossiers de prensa, publicaciones y web) que ha ofrecido a lo largo de estos años. Así mismo se puede encontrar todo tipo de información sobre el premio internacional de novela negra L'H Confidencial, promovido por la Bòbila y convocado por el Ayuntamiento de L'Hospitalet y Roca Editorial.
Desde El Bloc de la Bòbila se puede acceder, además de la web y otros blogs de la Bòbila, a un buen número de webs y blogs especializados en género negro; se pueden descargar revistas y fanzines de género negro en formato PDF de Catalunya, España, Francia, Italia, Alemania y Canadá; y hay enlaces a las principales editoriales españolas que publican novela negra, y un site map de las principales bibliotecas y librerías del mundo dedicadas al género negro y policiaco, así como acceso a gènerenegre.net: directorio de recursos electrónicos sobre el género negro y policiaco.


EL CLUB DE LECTURA DE NOVEL·LA NEGRA A ICAT.FM


EL CLUB DE LECTURA DE NOVELA NEGRA EN ICAT.FM


http://www.divshare.com/download/5382229-51a

MONS NEGRES
MUNDOS NEGROS


Biblioteques i llibreries especialitzades en gènere negre d'arreu del món. Un recurs a tenir en compte a l'hora de viatjar

Bibliotecas y librerías especializadas en género negro de todo el mundo. Un recurso a tener en cuenta a la hora de viajar.





Jordi Canal
Biblioteca la Bòbila
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet
Tel. 934 807 438






No hay comentarios: