11 junio 2008

InfoBòbila 21 | Cinema Social


BIBLIOTECA LA BÒBILA


http://bobila.blogspot.com/


FESTA MAJOR
CICLE DE CINEMA SOCIAL
PUBILLA CASES 2008
17 a 20 de juny
Biblioteca la Bòbila
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet



En aquest cicle farem un recorregut per algunes de les injustícies del sistema en el qual ens ha tocat viure. Començarem amb un film sobre l'especulació immobiliària, Las manos sobre la ciudad, que, tot i ser de l'any 1963, manté plena vigència i recorda situacions ben properes; i sense abandonar el tema de l'habitatge ens endinsarem en Riff-Raff, on es mostra la contradicció de treballar a la construcció i no tenir dret a un habitatge digne. A Negocios ocultos, veurem el tema dels immigrants sense papers i també el tràfic d'òrgans. Acabarem amb un cant a l'esperança i la solidaritat com és La dignidad de los nadies, un interessant documental sobre la recent història argentina.


En este ciclo realizaremos un recorrido por algunas de las injusticias del sistema en el que nos ha tocado vivir. Empezaremos con un film sobre la especulación inmobiliaria, Las manos sobre la ciudad, que, a pesar de ser del año 1963, mantiene plena vigencia y recuerda situaciones muy próximas; y sin abandonar el tema de la vivienda nos adentraremos en Riff-Raff, donde se muestra la contradicción de trabajar en la construcción y no tener derecho a una vivienda digna. En Negocios ocultos, veremos el tema de los inmigrantes sin papeles y también el tráfico de órganos. Acabaremos con un canto a la esperanza y la solidaridad como es La dignidad de los nadies, un interesante documental sobre la reciente historia argentina.


17.06.2008 > LAS MANOS SOBRE LA CIUDAD, de Francesco Rossi
18.06.2008 > RIFF-RAFF, de Ken Loach
19.06.2008 > NEGOCIOS OCULTOS, de Stephen Frears
20.06.2008 > LA DIGNIDAD DE LOS NADIES, de Pino Solanas


Projeccions a les 19 h. / Proyecciones a las 19 h. Entrada lliure / Entrada libre



NOVETATS AL BLOC / NOVEDADES EN EL BLOG


Des de la barra lateral de El Bloc de la Bòbila ja és possible descarregar l'últim número d'algunes revistes i fanzines dedicats al gènere negre. Així a més de descarregar l'últim L'H Confidencial, també es possible fer-ho amb La Tête en Noir i Les Polarophiles Tranquilles (França), Milano Nera i Il Gatto Nero (Itàlia), Marginalia i Alibis (Canadà), i Krimi-Tipp (Alemanya).


Desde la barra lateral de El Bloc de la Bòbila ya es posible descargar el último número de algunas revistas y fanzines dedicados al género negro. Así, además de descargar el último número de L'H Confidencial, también es posible descargar La Tête en Noir i Les Polarophiles Tranquilles (Francia), Milano Nera y Il Gatto Nero (Italia), Marginalia y Alibis (Canadá), y Krimi-Tipp (Alemania).



PLATAFORMA EDITORIAL PROPOSA UN CONCURS

PLATAFORMA EDITORIAL PROPONE UN CONCURSO


Plataforma Editorial, que publica l'obra de Friedrich Ani, protagonitzada per Tabor Süden, i de la qual ja ha publicat les dues primeres novel·les de la sèrie: La promesa del ángel caído i El bebedor del tranvía, proposa un concurs per a donar cara a l'inspector Süden. Hi ha temps fins el 30 de juny. Les bases a: http://plataformaeditorial.com/blog/index.php/2008/05/20/concurso-retrato-de-tabor-suden/
Plataforma Editorial, que publica la obra de Friedrich Ani, protagonizada por Tabor Süden, y de la que ya ha publicado las dos primeras novelas de la serie: La promesa del ángel caído y El bebedor del tranvía, propone un concurso para dar cara al inspector Süden. Admisión de imágenes hasta el 30 de junio. Las bases en:
http://plataformaeditorial.com/blog/index.php/2008/05/20/concurso-retrato-de-tabor-suden/


Francisco González Ledesma: dossier de premsa
http://gonzalezledesma.blogspot.com/
Arma't de recursos: idiomes on-line
http://bobila-idiomes.blogspot.com/
El Bloc de la Bòbila
http://bobila.blogspot.com/


PREMIO L'H CONFIDENCIAL 2009



Próximament es donaran a conèixer les bases del premi internacional de novel·la negra L'H Confidencial 2009, convocat per l'Ajuntament de L'Hospitalet i Roca Editorial, a iniciativa de la Biblioteca la Bòbila
Próximamente se darán a conocer las bases del premio internacional de novela negra L'H Confidencial 2009, convocado por el Ayuntamiento de L'Hospitalet y Roca Editorial, a iniciativa de la Biblioteca la Bòbila.


Premio L'H Confidencial 2007. Ley garrote, de Joaquín Guerrero Casasola
Premio L'H Confidencial 2008. Retrato de familia con muerta, de Raúl Argemí




Jordi Canal

Biblioteca la Bòbila

Pl. de la Bòbila, 1

08906 L'Hospitalet

Tel. 934 807 438




No hay comentarios: